Stres w zawodzie nauczyciela:)

Saramena

Stres w zawodzie nauczyciela:)

Postautor: Saramena » śr kwie 04, 2012 8:31 pm

Witam serdecznie. Jestem studentką II roku, II stopnia kierunku Pedagogika. Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej na temat stresorów w zawodzie nauczyciela. Niestety w związku z tym że pracuje i studiuje dziennie jednocześnie, nie udało mi się zgromadzić wystarczającej liczby ankiet do badań. Dlatego zwracam się z gorącą prośbą do Państwa o wypełnienie krótkiej ankiety (zajmie ona Państwu jedynie 3 minuty:))

Z góry dziękuje za pomoc :)
- studentka Ewa:)

Link do ankiety: http://www.ankietka.pl/ankieta/82751/kw ... kiety.html

pasik33

Postautor: pasik33 » czw sty 02, 2014 12:45 pm

Nauczyciel powinien być opanowany, ale fakt czasami trudno :)

owako

Postautor: owako » pn sty 20, 2014 7:27 pm

Może być ciężko znaleźć dużą grupę :(

sofiazoe

Postautor: sofiazoe » sob lut 01, 2014 10:06 am

Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej na temat stresorów w zawodzie nauczyciela. Niestety w związku z tym że pracuje i studiuje dziennie jednocześnie................
Join IT course to learn the effective use of photoshop and become expert using CISSP braindumps .

oksana3

Postautor: oksana3 » sob mar 29, 2014 8:18 pm

To faktycznie masz dużo roboty..

Mateusz25

Postautor: Mateusz25 » czw kwie 03, 2014 8:25 am

jestem nauczycielem od ładnych paru lat... praca to moja pasja, nie zamieniłabym jej na inną, ale wszystkim zazdrośnikom powiem krótko "wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma..."
Pracy mamy bardzo dużo, 20 godzin dydaktycznych, ale codziennie przygotowuję się do zajęć, mam konsultacje dla dzieci i rodziców, zebrania, zespoły, itp. o prowadzeniu dokumentacji nie wspomnę...
praca bardzo odpowiedzialna, bo to praca z delikatną materią, małym człowiekiem, trzeba być wzorem, przewodnikiem, autorytetem... nauczyć, wspomóc wychowanie... wkońcu trzeba też umieć współpracować z rodzicami, co w naszych czasach bywa trudne...